Metoder og værktøjer

Tre ting der kendetegner den effektive marketingplan:

1. Du har nemt ved at forklare formål og mål med de enkelte aktiviteter

2. Du har nemt at sige nej til nye ideer, fordi du kender dine mål og prioriteringer

3. Du har nemt ved at følge op og evaluere dine aktiviteter og kampagner

Marketing rådgivning - kundeloyalitet

FIND GULDET OG PAS GODT PÅ DET!

Tilfredse og loyale kunder køber oftere
og mere end andre kunder. Men de forbliver kun loyale
så længe de føler sig værdsat!

Marketing rådgivning - visuel rapportering

VISUEL RAPPORTERING

Lær at måle og evaluere din markedsføring visuelt
så du kan bruge mere tid på det der virker
- og mindre tid på al det andet!

KURSUS I MARKEDSFØRING: “DEN EFFEKTIVE MARKETINGPLAN”

Kurset “Den effektive marketingplan” er målrettet til dig som enten har ansvaret for din virksomheds markedsføring og som gerne vil lære at lave en markedsføringsplan, der sikrer, at du bruger dine ressourcer rigtigt i forhold til virksomhedens strategiske mål, salget og de ressourcer I har til rådighed.

UDBYTTE
På kurset får du inspiration, metoder og værktøjer til, hvordan du arbejder struktureret og målrettet med markedsføring, så du får mest muligt ud af dine marketingkroner samt skaber sammenhæng mellem dine markedsføringsindsatser og opbakning fra din ledelse og kollegaer på tværs af organisationen.

UNDERVISER

Jeg har 15 års erfaring med både B2B og B2C, dels som underviser, dels som marketing ansvarlig i bl.a. telecomvirksomheden Telenor og medievirksomheden Eniro.

Min erfaring viser, at selv små ændringer kan øge salgsrater med op til 50 % og omsætningen pr. kunde med op til 15 %.

Den viden  jeg har opsamlet gennem mange år ved konstant at teste og optimere, og de værktøjer jeg har udviklet vil jeg gerne dele med så mange som muligt, så andre kan få nytte af dem.

Anette Bangsfelt, TimeXtender

Kurset ”Den effektive marketingplan” er både praktisk hands-on og output orienteret. Bl.a. fik jeg masser af praktiske eksempler på en markedsføringsplan, krydret med Malenes egne erfaringer, og det virker rigtig godt. Jeg fik desuden konkrete eksempler på, hvilke metoder og overvejelser, man bør gøre sig i forbindelse med kanalvalg, mål-fastsættelse resultatopfølgning og rapportering til topledelsen.

Anette Bangsfelt, TimeXtenderOnline Marketing Specialist

PROGRAM

Kl. 9.00 Velkommen

Kl. 9.10 Strategi og målfastsættelse

Kl. 10.30 Pause

Kl.. 10.45 Målgruppefastsættelse og købsprocesser

Kl. 12.00 Frokost

Kl. 13.00 Marketingplanen – valg af aktiviteter og medier/kanaler

Kl. 14.30 Pause

Kl. 14.45 Evaluering, optimering og formidling af resultater

Kl. 16.00 Tak for i dag

KOMMENDE KURSER

København, Tirsdag d. 25. april 2017, kl. 9-16

København, Tirsdag d. 16. maj 2017, kl. 9-16

PRIS

3.500 kr. inkl. moms

TILMELDING